Welcome Glitter

Tuesday, 28 February 2012

My Idol

HiHi dan Salam Sejahtera .. Ish aku nie kejap salam 1 Malaysia, kejap Salam Sejahtera kjp salam pagi erk ..!
Whatever, Now ~ ~! I want to intro my idol ..
She is ....................Hana Tajima .....!!!
ecehh,, speaking pulokk aku nie,, alaaa, sekali sekala bukannya selalu .. erk!
Nak tahu kenapa saya jadikan Hana Tajima sebagai idol saya ...
eleehhh ... mcm la korg nk tahu sgt erk .. Alaaaa .. aku cite je la erk .. ~
Seperti remaja2 perempuan tahu skrg nie .. Hana Tajima adalah ikon fesyen shawl, hijab, Pashmina or whatever ..
Dier nie mmg lawa nk MAMPOS kalau pkai shawl .. Saya suka sgt smpai nk PELUK aje,,,!!
Kalau gadis-gadis yg kat luar tu tak Tutup kepala tu kan,,, Haaa ~ ~ ~ ~ elok bebenor le Sapa TAK MENUTUP yg aurat tu gi tgk 'Hana Tajima Tutorial' kat Youtube ..
Sejuk mata memandang kalau korg2 kn yg tak pakai tudung tu pakai shawl ..!
Nama dier mcm Mix JEPUN kan?
Memang pun .....Bapak Japanese,,Mak English..Stay Kat Malaysia..
Untungnya dpt muka kacukan kan kan kan ~~:P
Itu jew la serba-serbi psl My Idol,,Hana Tajima

2 comments:

  1. kite pun suke tgk tutorial dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah..titew pon suka sgt tutorial yg dier wat..Cantik sgt2..haha

      Delete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan comment anda di sini..
SATU pon jadi laa!